#edits

Popular

hahahahahahhaah💀
@jackdgrazer
Fell in love 💓//
Audio from @/kuteaudios
App/Program: After Effects for computer ♥️ #finnwolfhard#finnwolfhardedit#edit#edits#omgpage#samweir#freaksandgeeks#strangerthings#mikewheeler#johnfrancisdaley
✩✪✩
sorry this is Awful i haven’t edited in weeks wow but timmy snapped with these photos
↓
ac : drizzyaudios
cc : evil herself ?? man idk at this point 
dt : @f.akedeep 💓
✩✪✩ sorry this is Awful i haven’t edited in weeks wow but timmy snapped with these photos ↓ ac : drizzyaudios cc : evil herself ?? man idk at this point dt : @f .akedeep 💓
I stan one serpent queen 🐍
[SCRAP] 
#newcityrct #archiegrp
My Lane 😤
-
-
Dt: @morouu Happy Early Birthday u Dad 💦
Ac: @blarevoyant
The audio fucks up a bit at the start but let's pretend it's apart of it
My Lane 😤 - - Dt: @morouu Happy Early Birthday u Dad 💦 Ac: @blarevoyant The audio fucks up a bit at the start but let's pretend it's apart of it

Recents

vent .
-🍓 (crystal)
logging off for a while , you can contact me at @ohh.mine for the time being . see you guys later .
#edit #videoedit #shane #shanedawson #cutecut #cute #cutecuttutorial #cutecutpro #queen #edits #editor #editing #ae #svp #ccp #vs #show #netflix #finnwolfhard #art #billie
Icons of jimin + yoongi 🥀🌙
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
#bts #parkjimin #jimin #minyoongi #yoongi #suga #bangtan #icons #twitter #edits #softedits #btsedits #softedits #softbot #cute #aesthetic #kpop #korean #astro #monstax #seventeen #therose #iheartawards #bestfanarmy #btsarmy #army #carat #monbebe #aroha #blackrose
Follow @top6z.dbs for dope #edits #amv #rezero #rezeroedit #death #anime
I tried making a music video for Pablo... #edits #hamster
b.m*•-•*
this is a tester edit for the skew & squish effects on vs but since i have nothing to post heres a scrap :)
{ #omgpage #edits #schnappgrp #fuckitgrp }
ƒιηη ωσℓƒнαя∂ -
-
ρяσgяαм : ¢¢ρ
-
-
αυ∂ισ : ρℓσтωιѕтαυ∂ισѕ
-
-
#finn #finnwolfhard #wolfhard #edit #edits #amaryllis #finnedit #finnwolfhardedit #wolfhardedit #editingwolfhard #editing #volocity #volocityedit
fucking gay ass fuckin stupid after effects nigga didn't fucking render the whole shit so heres a preview of it I'm so fukin 🅱issed rn even if this is shit I fucking hate ae so fucking much fucking poo poo head
fucking gay ass fuckin stupid after effects nigga didn't fucking render the whole shit so heres a preview of it I'm so fukin 🅱issed rn even if this is shit I fucking hate ae so fucking much fucking poo poo head
IM ACTUALLY CRYING this looks like a 2 year old made it 😭 I can’t right now 😂 #kenzieziegler #kenzieziegleredit #mackenzieziegler #mackenzieziegleredit #kenzziegler #ziegler #mommymel #melissagisoni #edits #omgpage
Motoshige is a perfect human being and you should support him and his clothing line shit k thanks bye 
#asian #boy #japanese #chinese #korean #model #edits
They looked like they were jumping to see the moon.....I may have helped a bit.....
They looked like they were jumping to see the moon.....I may have helped a bit.....
I love collecting things in games especially with great art work. These magazines are from mods but still well done 👍🏻🎨🎮 #pc #pcgaming #gamingpc #game #games #gamer #fallout4 #mods #modding #4k #steam #instagamer #instagaming #nerd #geek #fallout #pipboy #falloutboy #edit #edits #videogame #videogames #vaultboy #adventure #gtx1080 #gtx #nvidia #asus #gamingart
💎New Edit💎
😋espero que les guste😋
💥Nano , te quiero mucho 💥
💦@nanofrancia 💦
🌹@marcelacitterio 🌹
❄Si usas da Cc❄
💣no copiar la idea💣 👑Tags!
 #mgxmg #mgxmgs #mgxmgdevuelvo #edit #edits
I'm starting to kind of give up on this account.. I feel like it's not going anywhere 😓
I'm starting to kind of give up on this account.. I feel like it's not going anywhere 😓
HAPPY BIRTHDAY MILLIE!! ILY AND HAVE AN AMAZING DAY SWEETIE!! @milliebobbybrown —
i’m back from my hiatus! i’ll try to edit more it’s just that i don’t have a lot of motivation anymore so comment what to want me to edit!! thanks!!
—
ac: anti.tv
{#millie#milliebobbybrown#milliebobbybrownedit#mbbedit#millieedit#birthday#birthdayedit#edits#editspage#fanpage#omgpage}
.
lele 😻🔥 that’s what i call a QUEEN! 
@lelepons #lelepons #omgpage #edits
Oof jenzie is too cute💕
-
-
-
Edit for - @johnnyorlando & @kenziezeigler
- 
Follow my main: @goldencarolina 
Don’t mind tags
#millie #editz #edits #ccp ccpedit #ccedit #aeedit #transitions #effects #annieleblanc #fanedit
Follow the one and only King Jayyy!!
👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑
➖
 He a trust savage and a trusted😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎
And he sends out 
some ➕➕vibes
➖
@k1ngg.jayy
➖
#dragonballsuper #dragonball #ssgss #gokublack #dragonballz #dragonballgt #dragonballzkai #edits #ssj3kidgoku #ssj3kidgoten #android17 #dbs #dbz #squad #loyalfriend #trustedfriend #positvevibes
I dropped my twix in the park. 
Ac&ib:@grandneko
Yep, I’m in love with Miles •
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
#milesmorales #milesmoralesedit #omgpage #marvel #marveledit #omgmarvel #edits #marvelcomics #marvelcomicsedit
Happy Birthday Millie❤️🎁🎈
@milliebobbybrown •
•
•
vc: @mayraaa.11 (First time using ccp)
#edits #milibobbybrown #Birthday
I tried looping ;(
.
.
.
my edited audio { god it took forever }
I tried looping ;( . . . my edited audio { god it took forever }
Like this one 💕
••• #adobedraw #edits #drawing #city #lights
I'm happy he's happy😁💕
.
.
.
.
.
@graysondolan @ethandolan #Dolantwins #Love #Photos #Edits #Create #fandom
Big love from jeihope❤
#bts #jhs #junghoseok #jhope #army #edits #fangirl
I know I already used this audio like more then once but let me live
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#anime #animeedit #edit #edits #mirainikki #miranikkiedit #yunogasai #mineneuryuu #yunoxminene ? #yunogasaiedit #mineneuryuuedit
➸ 02.19.18
➸ fire emblem; marth
➸ i was in a play but the director cancelled it last minute without telling the cast/crew and i was really excited but now i want to cry
➸ #liaynnedits #marth #fireemblem #fire #emblem #fireemblemheroes #fireemblemwarriors #fireemblemawakening #fireemblemshadowdragon #fireemblemtheblazingblade #firemblemedit #fireemblemedits #edit #edits
. [turn brightness up]
“he still likes her doesn’t he?”
“yeah, but it’s different now you should have seen the way he used to be around her”
“was it bad?”
“it was kinda obsessive, but not all bad, you know lydia used to pretend not to be smart”
“our lydia?”
“and stiles was the only one who knew”
“how?”
“he paid attention, he listened to her, he remembered” 💗
ac idk cc me
ig made it offbeat and idk what the white is at the end
[#wolfhardsgrp #omgpage] forgot to put logo sorry
. [turn brightness up] “he still likes her doesn’t he?” “yeah, but it’s different now you should have seen the way he used to be around her” “was it bad?” “it was kinda obsessive, but not all bad, you know lydia used to pretend not to be smart” “our lydia?” “and stiles was the only one who knew” “how?” “he paid attention, he listened to her, he remembered” 💗 ac idk cc me ig made it offbeat and idk what the white is at the end [#wolfhardsgrp #omgpage] forgot to put logo sorry
Moving portrait... expressions of life via visuals 💯throwback #ieditforaliving 🙏 #edits #videographer #editor #nyc #bx
🎥Behind the scenes 🎥with 🏆@goddess_venus_ / interview 
www.goddessvenusmusic.com 
#grindharder... We could put out content everyday if we wanted too... 🤔 #allforthesamegoals ✌ #musicvideo
#edits #videographer #hiphop #nyc #edits #bts