Pernah terfikir? Korang rasa kenapa? πŸ€”
igbudaknerd
βœ… Tag kawan korang.
.
.
.
malaysia igersmalaya igersmalaysia igersmy ikutcarakita vscocam mudahterhibur bazarpaknil bazaarpaknil lawakhambar igreview igreviewmalaysia paidreview paidreviewmurah reviewmurah igshopmalaysia sayajual nakbebel nakfakta astrogempak igbudaknerd

Budak Nerd (@igbudaknerd)Budak Nerd
Pernah terfikir? Korang rasa kenapa? πŸ€” igbudaknerd βœ… Tag kawan korang. . . . malaysia igersmalaya igersmalaysia igersmy ikutcarakita vscocam mudahterhibur bazarpaknil bazaarpaknil lawakhambar igreview igreviewmalaysia paidreview paidreviewmurah reviewmurah igshopmalaysia sayajual nakbebel nakfakta astrogempak igbudaknerd
691 comments
  1. aynassrose_

    klau ikut org english dorga anggap tiup lilin nih mcm hajat dorg

  2. aynassrose_

    kiranya la

  3. itzme_ainaa

    Sbb diaorang tk sbr nk mkn atau diaorang rasa bangga dpt tiup lilin sbb mk tk bagi tiup lilin

  4. mrs.deeyjaa_

    Mana boleh tiup lilin...

  5. qira.z

    X elok ekceli tiup lilin sbb nnti tersembur air liur dkt kek

  6. cookieswawa1234

    Tk yh pun x pe

  7. amir_haffizan

    Sebab aku pun tak tahu

  8. kody_official

    Sebab sebab

  9. ahmoyrare98

    Nk buat hjt

  10. sya.dee_

    sbb nk merasmikn kek tuπŸ˜‚πŸ˜‚

  11. ilhambaek

    Sbb nk mati kan api tu

  12. immairry

    Kot nk bakar kek tu ke nk bgi msk pstu bila nk mkn tiup lh matikan lilin hmm kot kot lh πŸ˜‚πŸ˜‚

  13. _haikalrais._

    Sebab nak biar kek tu berlobang lobang

  14. farhanahmaisarah

    Sebab nak bagi happy

  15. aina_xx_hidayah

    Sebab tanda kite nak wish

  16. norazlinajamal

    Untuk gmbira

  17. _ismahakimi17

    Untuk bakar rumah

  18. qistinx_._

    Sebab apa kau nk?πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚kan...πŸ˜‚@nicol_adreanna0912 @ilafbatmanmorethannuri

  19. nicol_adreanna0912

    Sebab APA kau nak?ΒΏ

  20. thelaeya

    Habistu nak tiup apa? Tiup belon?

  21. nadya_syakhira

    Sbb kalau kita tak tiup lilin kita nak makan api yg ade dkt lilin tu ke?Korg nk mkn mkn lah..πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  22. azdayanaellyana019

    Sebab apa kau nak

  23. nikhabib3800

    sbb tu amalan org kafir,sape nk tiup laaa,eeeeee amalan org kafir

  24. nurinsurf

    Sebab ianya wajib mcm solat 5 waktu

  25. nurinsurf

    Tersentap wei...

  26. huryazrah

    @syahirany happy birthday kak 😁

  27. adlina__d.o

    Supaya wish tu termakbul

  28. lily_batrsya

    Entoh lhh..

  29. lucy_heartfilia_the_best

    Untuk buat hajat

  30. atinahn_

    Kalo x tiup cair la lilin tuπŸ€”πŸ˜Ή or spya kek tu rse lbih sdap kalo ade sdikit titisn air liur😹

  31. miasaranasuha_ice

    Supaya kita punya umur ni termakbul lah.. Tu pun tk tauπŸ‘‘

  32. yatt_empire

    sebab terikut dengan budaya barat

  33. syahirany

    @huryazrah sorry bru prasan,thank uπŸ™‚

  34. only.atika

    sebab biar mati awal haahahahaahhahaha

  35. huryazrah

β–²